Záznam z intelektuálnej show. Intelektuálna show Milana Zeleného ponúka poslucháčom najnovšie poznatky zo sveta manažmentu a globálneho podnikania. Vďaka získaným poznatkom pochopíte dôležitosť znalostí, stratégie a systému riadenia pre vaše podnikanie a úspešný život v globálnom svete. Show sa dotýka otázok manažmentu, stratégie, podnikania, znalostí a konkurencieschopnosti. Cieľom intelektuálnej show je poskytnúť poslucháčom zaujímavé a aktuálne témy, myšlienky a úvahy do diskusie, ale aj zábavu a silný intelektuálny zážitok. Materiál bol nakrútený 16.05.2007 v Bratislave. Show bola sprievodným podujatím medzinárodnej konferencie "In Search of New Europe". Prof. Zelený otvoril tieto témy: Informácie nie sú znalosti Portfólio národného kapitálu Taxonómia znalostí Rozdiel medzi tým čo hovoríme a robíme Stratégia a strategické jednanie Inovácie a znalosti Profilová mapa prostredia Všetko o pridanej hodnote Svet sa nachádza v 6. fáze - Evolúcia manažérskych systémov Masová kustomizácia Rozdiel medzi tradičnou konkurenciou a hyperkonkurenciou Desatoro pre riadenie v ére globálnych trhov Baťov systém riadenia - 10 S Manažment ako profesia Podnikateľská univerzita 20 odporúčaní českým a slovenským manažérom Hmotnosť produktu:0.08 kg
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.