Skúste s prosím vybrať iný z nižšie uvedených kategórii.
Monografia o významnom svetovom fotografovi Dezovi Hoffmannovi, rodákovi z Banskej Štiavnice, ktorý sa po druhej svetovej vojne usadil vo Veľkej Británii. V 50. a 60. rokoch 20. storočia patril medzi najvyhľadávanejších fotografov sveta populárnej hudby a šoubiznisu. Medzi osobnosti, ktoré portrétoval, patrili okrem The Beatles aj Rolling Stones, Bob Dylan či Jimi Hendrix, ale i Marylin Monroe, Muhammad Ali alebo Agatha Christie. Okrem toho sa výrazne angažoval pri zabezpečovaní zahraničných umelcov na festival Bratislavská lýra. Monografia má nadviazať na autorovu predchádzajúcu publikáciu Fotograf Beatles, ktorá v roku 2000 dostala medzinárodnú Cenu E. E. Kischa.
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.