Aukce jsou důležitým tržním mechanismem, vyrovnávajícím poptávku a nabídku po zboží a službách. Dobrá aukční teorie umožňuje nalézt rozdíl mezi úspěšnými a katastrofálními aukcemi, popularita aukcí a požadavky elektronického obchodu vedou ke zvýšenému zájmu o vývoj komplexních modelů obchodování. Kniha obsahuje shrnutí teoretických poznatků a praktických zkušeností o jednoobjektových aukcích, hlavní pozornost je však věnována víceobjektovým aukcím. Z obsahu: Navrhování mechanismů aukcí; Analýza aukce první ceny; Analýza aukce druhé ceny; Typy kombinatorických aukcí (standardní, reverzní, dvojité); Nabídkové jazyky; Řešení kombinatorických aukcí; Iterační aukce; Aukce veřejných zakázek; Aukce v telekomunikačních sítích; Navrhování aukcí pro elektronický obchod atd. Hmotnosť produktu:0.432 kg
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.