Ľudia s návykovými ochoreniami sú často chorí a vyhľadajú odbornú pomoc až keď dochádza k náhlym príhodám. Výhodou praktického lekára je to, že sa vo svojich ambulanciách dostávajú často do kontaktu s návykovými ochoreniami v skorých štádiách. Vedia však správne zareagovať a nastaviť tú správnu liečbu s ohľadom práve na návykové ochorenie svojho pacienta?
Brožúra vychádza v rámci Edičného radu pre všeobecného lekára na rok 2020. Jeho súčasťou sú ďalšie tri brožúry:
Klinická imunologie a alergologie pro praktické lékaře
Rýchle fakty: Renálne ochorenia
Rýchle fakty: Zlyhanie srdca
ODBORNÁ GARANCIA
Editor: MUDr. Petr Herle
Autor: MUDr. Karel Nešpor, CSc.
OBSAH
• Diagnostické postupy
• Krátka intervencia
• Alkohol a liečba
• Opiáty a liečba
• Kanabinoidy a liečba
• Sedatíva a hypnotiká a liečba
• Pervitín a kokaín a liečba
• Halucinogény a liečba
• Tabak a liečba
• Organické rozpúšťadlá a liečba
• Hazard a liečba
• Nelátkové závislosti
• Recidíva a ich prevencia
• Prevencia závislosti u starších ľudí, žien, detí a dospievajúcich
• Riziká návykových ochorení v pracovnom prostredí
• Problémový pacient v ambulancii praktického lekára Hmotnosť produktu:0.181 kg
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.